Beroende

Jag har blivit beroende av www.gamenext.com
Otroligt roliga spel! Rekommenderar starkt MCF: Ravenhearst, som jag satt till kl 4 inatt och spelade. Fortsatte med det imorse ;)
Ladda ner den gratis versionen av spelet, det står att man har en limit på 60 minuter att spela det, men är man inne på det hela tiden, så kan man spela hur länge som helst, så länge inte internet försvinner eller annat oväntat.

Nu sitter jag och äter tomtegröt och skinkmacka till middag. Jalla har gått upp till Lillan och kollat på hockey. Tänkte också gå dit, men jag har lite att stå i innan jag far till Åre imorgon. Måste packa och baka lite, vill inte göra det mitt i natten.

Nu ska jag spela ett nytt spel på gamenext ;)


Dagens lycka: att imorgon börjar en helg av utvilande i Vålådalen! =D

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Du är utmanad!

2007-12-10 @ 18:36:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0