En till

Tio första:
Första bästa kompis: Hur ska man komma ihåg det? Jag kommer ju inte ens ihåg vad jag gjorde igår.
Första bil: BIL?! Sånt sysslar vi inte med.
Första kärlek: Det kommer jag inte heller igår. Lågstadiet någon gång.
Första husdjur: Umm, hund tror jag... Katt eller hund.
Första semester: Den första jag faktiskt KOMMER IHÅG, var en bilresa ner till Spanien.
Första jobb: Telefonförsäljare.
Första köpta skiva:  Gissa, kommer inte ihåg!
Första riktiga kärlek. Kent.
Första piercing: Öron (tunga om man räknar piercing annan kroppsdel)
Första konsert: Björn Afzelius och Mikael Wiehe minns jag bestämt att jag såg.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Oj, Parrot Bay eller Pisang Ambon tror jag.
Senaste bilfärd: Hem från Åre igår.
Senaste filmen du såg: Där havet slutar
Senaste ringda telefonsamtal: Jalla
Senaste bubbelbadet: Åååår sedan, ge mig ett!
Senaste spelade cd: Någon julskiva jag tydligen ska sjunga i uppvisning i kör nästa helg...
Senaste kyss: En liten stund sedan.
Senaste gången du grät: Nyss.
Senaste måltiden: Kyckling med pasta och vitlöksbröd

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Umm, inte som var min bästa kompis innan. Jalla är min bästa kompis nu.
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha, har väl hänt.
Fått ditt hjärta krossat: Ja. Tyvärr.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, faktiskt inte.-
Haft ett one night stand: --mmm... tyvärr där också.
Busringt till någon: Ja

Sex saker du gjort idag:
1.
Lagat middag
2. Frågat pappa om han kan sponsra med bröllops-pengar
3. Hälsat på Jallas mormor
4. Tvekat angående julen
5. Ätit nybakta skitgoda muffins
6. Träffat min svärmor to be

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Ljus
2. Mobilen
3. Jalla
4. Pappa
5. Mina katter

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jalla är den enda jag kan berätta ALLT för.

Tre val:
Blått eller rött?
Beror på vilken period jag är inne i. Just nu julrött. På sommaren svalt blått.
Sommar eller vinter?
Sommar
Choklad eller chips?
Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig
2. Få barn

En sak du ångrar:
Att jag inte sov bredvid mamma sista natten hon levde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0