Godnatt

Nu stänger vi affären för ikväll.
Har haft fest här hemma med lite tokigt folk. En spydde och gick hem och la sig vid 12, en blev dyngrak och kommer få en trevlig baksmälla imorgon, Jalla är tillräckligt full för att först förstöra ett glas och sedan (nyss) riva ner allt som stod i fönstret i vardagsrummet. Måttligt glad. Tycker inte om när mina tomtars liv äventyras. Själv är jag fruktansvärt opåverkad, vilket gör att jag inte alls finner saker lika roliga som de mindre nyktra människorna gör.

Jaja, nu ska jag försöka sova med en påverkad Jalla bredvid mig. Det brukar sluta med att jag sover på soffan, får väl se vart man hamnar inatt. (Han brukar kunna vifta rätt bra i sömnen)

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nämen ÅÅÅ fulla karlar...fyyyy Jag blir bara så mysig jag då jag är onykter(tycker jag ja)

2007-12-15 @ 07:06:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0