Godnatt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott. Pappa kommer med en hörnsoffa och ett vardagsrumsbord till oss imorgon förmiddag, han är för snäll!
Var på hockey hos "svärmoster". Det gick inte perfekt, men bra =)
Fick smaka hennes tacotårta, gudomlig! Den ska göras inom en snar framtid!
Sedan gick vi hem, bar upp lite saker på vinden, flyttade ut soffan på balkongen och oljade på sista lagret på bordet, så nu kanske vi kan äta där!

Irritation, förlåt, ILSKAN, har varit enorm idag. Vissa kan bara inte bete sig! Man kan ju bli förbannade för mindre!

Imorgon är det pysseldags i kök och vardagsrum och en skvätt på balkongen. Funderar på att dansa ut julen redan (jag vet! Men det måste ju passa med mina visioner :P) eller om jag ska ha det som jag har det. I köket ska det åtminstone gå tillbaka till vardagen så att min nyinhandlade IKEA-vision ska bli bra. Tvätta skulle också behöva göras, så som städning (fast det får nog bli på söndag, annars kommer det vara lika stökigt till måndag igen!).

Nu ska jag lägga mig och KANSKE kanske om jag blinkar med ögonfransarna få massage och samtidigt spela GameBoy Advance. SÅ mycket roligare än man tror! Barnspel? Skulle inte tro det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0