Lista igen

Snodd på lillanslilla.blogg.se - IGEN!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ett mejl från syrran

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Vaknade

Det sista du sa högt?
Ja, det kan jag tänka mig.

Vad har du druckit idag?
Inget.

Vad var det senaste du åt?
Toast med ost och skinka.

Vad var det senaste du köpte?
Det kommer jag inte ens ihåg. Var så länge sen jag handlade :P

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Grå/silver

Vad är det för väder hos dig just nu?
Jättefint så länge jag är inomhus.

Godaste glass-smaken?
Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jadå

Sover du tungt?
Otroligt.

Drömmer du mycket?
Alltid. Om krokodilkött, Thailand och 150-kronors tidningar inatt...

Mardrömmar?
Ja ibland

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Aaaaah...

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Gruff

Vilket ämne var roligast i skolan?
Naturkunskap? Eller ja, det var väl läraren som var rolig....

Trivs du med ditt jobb?
Jobb?

Favoritklädsel?
Svart någonting

Favoritlåt just nu?
Goodbye Yellow Brick Road med Elton John

Vad ser du om du tittar åt höger?
Jalla

Vad gör dig glad just nu?
Just nu gör Hitler mig glad (katten alltså), för att han lyssnar på mig när jag säger "Nej!" åt honom när han försöker bryta sig ut genom persiennerna.

Vad ska du göra härnäst?
Läsa klart Lillans blogg och sedan spela Maplestory.

Höger- eller vänsterhänt:
Vänster

Humör just nu:
Skrattig

Favoritgodis:
Gummigodisar.

Kläder just nu:
Kläder? Gills täcke?

Musik just nu:
Inget än.

Sommarplaner:
Hmm... om någon av oss kunde ha körkort så skulle det bli en Road Trip neröver landet, Skåne närmare bestämt.

Hur många kuddar sover du med:
2

Spelar du nåt instrument:
Umm piano hemma. Inte bra, men jag träffar rätt tangenter någorlunda ofta iallafall.

Morgon- eller nattmänniska:
Natt, tyvärr.

Vem är viktigast för dig:
Jalla, han är mitt liv.

Bio eller promenad:
Bio

Är du kittlig:
Får nog säga nej, men om rätt person kittlar mig på rätt ställe så kan jag vara det. (INGET snusk där!)

Snarkar du:
Inte vad jag vet.

Stjärntecken:
Våg

Äckligaste insekten:
Spindel, utan tvivel.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Haha, den här har jag och Jalla redan klurat på! Skulle vilja kunna teleportera mig i tiden. Då skulle jag teleportera mig två månader framåt och kolla lotto-resultat för högsta vinsten. Sedan tillbaka igen och börja spela den raden varje vecka.

Vad vill du jobba som?
Civilekonom eller, om Marta får som hon vill, diakon.

Stökigt eller välstädat?
Ständigt stök.

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Tja, kanske om jag var dyngrak eller avsvimmad.

Gillar du att sjunga?
Ja! Men det låter inte bra :P

Anser du att du är stark?
Inte för fem öre.

Vad gör du om du får hicka?
Håller andan 40 sekunder tre gånger på rad och somnar.

Vad längtar du mest efter just nu?
Pengar för att kunna få en trevlig jul här hemma också.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Men det är ju i morgon...bara hoppas vi andra klarar oss...

2007-12-17 @ 12:30:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja visst men kanske jag skulle passa på då jag är frisk...:)
Ja menar oxå i morgon:))

2007-12-17 @ 12:33:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0