Mysigt

Igår kväll/inatt spelade jag bowling och golf och åt vitlöksbröd och drack kall halloncider (Ja, Jalla och jag bowlade och spelade golf, men han får ju inte äta något gott, så det var jag som åt och drack). Hur mysigt som helst, det kändes nästan som vi var på bowlinghallen! Som borta, fast hemma.
CJ lämnade kvar sitt Wii som han tagit med till festen och sa att han skulle komma och hämta det någon dag :P
Tack och bock sa jag och Jalla.

Jag hoppas att vi får pengar på fredag, då ska jag göra en sista rush i helgen och göra knäck, ischoklad, baka och laga mat och pyssla och dona som man gör inför jul. Skulle vilja göra det idag, men har ju fasiken inga pengar. Kyrkråttorna är rika dom i jämförelse.

Idag ska vi som vanligt inte göra mycket. Ska väl ner och hälsa på Jallas mormor en sväng och i samma veva gå en runda och dela ut julkort. Vi är för snåla för att köpa frimärken :P I och för sig, med en svärmor på posten så behövs det inte, inte så länge det ska inom Timrå åtminstone.

jaja, ska pilla i mig lite frukost nu. (MÅSTE VRIDA TILLBAKA DYGNET!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0