Nej men, en lista!

Stulen på samma ställe som vanligt ;)

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Ofta
Gnälla: Jodå, det är jag duktig på
Sova: Massor
Ha ångest: Vinterångest för tillfället.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Jaaa
Drömma sexdrömmar: Haha jodå
Klä dig i svart: Min favvo-färg
Gå till kyrkan: Jodå, rätt så ofta
Gå i skolan: Inte så mycket som jag borde
Röka: Nej
Ha sex: Jajo
Ljuga: Kan hända
Hata folk: Jajo, slösar alldeles för mycket energi på det
Lita på folk: Haha, ja för mycket!

VEM :

Saknar du: Mamma
Vill du döda: Det säger jag inte.
Rörde dig sist: Jalla
Vill du slå: Det säger jag inte heller. Vissa vet.
Kysste dig sist: Jalla
Vill du kittla: Eric i DS. I knävecken ;)
Kramade du sist: Jalla
Vill du prata med: Jag vet inte....
Skrek du på sist: Måste ha varit Jala
Vill du vara som: Alla andra
Sårade dig sist: Jalla
Vill du bli galet full med: Julstämning
Gjorde dig riktigt glad senast: Jalla
Fick du sms från senast: Pappsen
Ringde dig senast: Håkan Bråkan
Är vackrast på jorden: Jalla =)

HAR DU :

För många vänner: För få
Förföljelsemani: Haha Jalla skrattade när jag sa den här högt. Så förmodligen ja :P
Tvångstankar: Usch och fy ja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Faktiskt inte!
Någon skada: Mer än i huvudet? Nej
Färgat håret: Yes
Brutit några ben: Aldrig i hela mitt liv ^^
Några piercings: Ja 1
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Botten. Så sämst som går att ha.
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Faktiskt inte. Tror jag?
Tagit nakenbilder: Haha ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej. Men nu har jag det =)
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Mmmm
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Nope
Stulit någonting: Jo.. men det är en historia för sig.
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nått: Haha, ja, jag och min kusin eldade inomhus på Grundsjön en gång. Det brann bra.
Gjort något olagligt: Ja, se ovan (stulit något)

HUR :

Svarar du i telefonen: Lenitha
Fördriver du tiden: Datorn
Mycket pengar har du: Inga, inför jul och allt. Ingen skinka för oss. =(
Tjänar du pengar: Det gör jag inte.
Ofta Bäddar du sängen: Aldrig
Ofta diskar du: Sällan, Jalla gör det mest.
Ofta städar du: Ibland
Många stör du dig på: wooooo, hur många som helst
Ofta träffar du din familj: Väldigt sällan =(

TROR DU :

Att du kommer bli något: Nej, men jag hoppas
På rymdvarelser: Ja, lite grann
Att folk tycker om dig: Nej. Eller, vissa.
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: umm jaa.... de är ju levande varelser... Fast inte så bra kanske.
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag

VÄLJ :

Katt eller hund: Katt
Vitt eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Båda samtidigt?
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0