Nu är det jul!

Julen är klädd, behöver bara köpa belysning till den, men eftersom jag kände på mig att det kan ta ett tag så klädde jag den idag. Då får jag ju dubbla glädjen med att klä den när jag måste göra om det när vi sätter dit belysningen ;) Måste även köpa mer glitter till den, men det ordnar sig ^^
Katterna är helt galna i alla kulor och allt glitter man kan äta upp, men de är katter. Instinkten tar över, man får leva med det. Kulor är billiga ^^
Det kommer nog ett kort på granen senare ;)

Skulle börja i kör idag, men känner mig lite krasslig, så det blir en lugn hemma-dag istället med lite pyssel, vad som faller mig in helt enkelt. Lite pussel, baka något kanske och slå sig ner senare med ett glas kall saft, något nybakat, en bra film, en mysig Jalla och en tänd adventsljusstake. Det ser jag fram emot.


Dagens lycka: granen är ju klädd så att... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0