Uscha

Har verkligen sömnsvårigheter. Inatt kunde jag inte somna, så jag ställde mig och gjorde tryffel och rischoklad till kl. 4 imorse.
Har som sagt inga problem med att sova när jag väl har somnat, men det är att somna som inte går helt enkelt.
Jag kan vara jättetrött på kvällen, så lägger jag mig i sängen så är jag klarvaken. Jalla tycker jag ska gå till läkaren och få sömntabletter, jag vägrar. Sätter inte min fot där förrän jag är riktigt sjuk.
Just nu gör det ju egentligen inget, eftersom jag kan sova hela dagarna om jag skulle vilja. Blir värre när man får jobb, somna 4 och kliva upp 6-7...
Jag tror att det beror på stress. Ingen tidsmässig stress, utan psykisk stress över jobb, pengar och jul bl.a. som jag brottas med i huvudet varje dag. Jobbigt.
Nåja, tryffeln och rischokladen blev god!

Nu ska jag snoka igenom arbetsförmedlingens hemsida och se om det finns något jobb som skriker efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0