Utmanad

Har blivit utmanad av http://lillanslilla.blogg.se/
-skriva 8 fakta/vanor om mig själv i ett blogginlägg
- i slutet av inlägget ska jag skriva namnen på och länkar till de 8 personer som jag, i min tur, utmanar!

- Är sjukligt rädd för mörker och spindlar.

- Har tvångstankar om att måsta skölja av flaskorna med shampoo/balsam/tvål innan jag använder dem.

- Sjunger vansinnigt illa och vansinnigt högt till musiken jag lyssnar på (vare sig det är i högtalare eller hörlurar) till Jallas stora sorg.

- Min största höjdpunkt på dagen är då posten kommer. Blir galet glad av brev och ovanligt glad för reklam.

- Hatar att ha fel och vägrar gärna erkänna att jag har det, vare sig jag vet om det eller inte.

- Fruktansvärt impulsiv, kommer jag på en bra idé så MÅSTE den genomföras, gärna på en gång!

- Galet sentimental, gråter till det mesta på tv, framför allt bröllop, att djur dör, att män gråter eller att gamla människor är förvirrade eller ledsna.

- Har en förmåga att ha många bollar i luften, börjar gärna bygga pussel, julpynta, kolla på film, lösa korsord, spela spel på datorn och baka, helst samtidigt. Dessvärre brukar det sluta med att jag påbörjar allting, men avslutar det aldrig utan låter det ligga kvar tills Jalla beslutar sig för att plocka undan (läs gömma) det.




Hm, nu ska jag komma på 8 personer att utmana, svårt när man har 3 bloggar man läser, varav en skickade det här till mig ;)

Jag utmanar:

emmix.blogg.se
kjellsdotter.blogs.se
taggtroden.blogg.se

Waa, kommer inte på fler! Sorry, men jag känner inte någon. I'm a loner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0