Good job!

Nu har det gått en vecka för mig utan dricka och det går bra! Klart man är sugen, det är man väl alltid. Men det går helt okej :)

Jalla stackarn går ju på sån här drickdiet, och han hade det jobbigt när vi hälsade på hans mormor och morfar igår på farsdag. Det var ju både makaronipudding, kakor, bullar och tårtor där. Tyckte så synd om honom. Han är så duktig och jag är sååå stolt över honom! Han spelade hockey igår och sa till mig imorse att han var så lycklig när han klev upp och inte hade ont i benen. Redan blivit lättare? Underbart! ♥

Idag ska vi mest chilla.. Tvätta ikväll. Kanske städa sovrummet lite, det kan behövas. En promenad skulle jag även vilja ta. Det får vi fixa ^^

Dagens lycka: ja, inte är det snön iallafall. Kanske... att få rena kläder ikväll?

Kommentarer
Postat av: Annsingen

DUKTIG han är!!!
Hockey på torsdag..hos mej?? Lovar att inte fresta med annat än ....vatten???

2007-11-12 @ 13:06:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0