Idag börjar mitt nya liv!

Jajemän, idag har det blivit dags. Jag ska härmed sluta dricka dricka och börja röra på mig mer. Jag ska därför köpa en stegräknare och vara noga med att gå de rekommenderade 7000 stegen om dagen (minst). Jag har dessutom en träningscykel på vardagsrumsgolvet som ska användas aktivt.

Nu är det pilgrimsvandring i Spanien till sommaren som gäller! Någon som vill följa med?
Det som gäller är:

Sarria - Santiago de Compostela8 nätter115 km3 385: -

Jag är fast besluten att genomföra detta. Det kommer förmodligen att bli någonstans i juni-juli.
www.vandra.se finns den information som behövs =)

Har precis kommit hem från "på medlemmarnas sida"-möte i Ö-vik. Nu ska jag spela maplestory och se prison break. Spännande spännande!

Dagens lycka: nya mål, nytt liv.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Betalar du så hänkar jag:))

2007-11-06 @ 08:41:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0