Jag är utmanad och utmanar...

Utmanad av Annsingen (lillanslilla.blogg.se)


1. Är du singel? Icke
2. Är du lycklig? Självklart!
3. Är du uttråkad? Väldigt ofta
4. Är du ledsen? Händer
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Det hoppas jag inte. Även om min biologiska klocka skrek i mig i veckan...
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Kan vara.
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, mamma är död. (de var skilda innan)


8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det är väl klart.
2. Har du nånsin blivit sårad? Oh ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? jajo
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? jepps.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? haha ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha, Malin, hur var det på min födelsedag? ;) det vet jag ju inte.
7. Är du kär? Jaaaa
8. Vill du gifta dig i framtiden? NUUU!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Mina katter =)
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi?  Pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka (även om pengar inte alls skulle vara dumt just nu)
9. Dag eller natt? Dag. Natten är för mörk och läskig.
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? aldrig!
3. Gjort nåt du ångrar? Minst en gång om dagen.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men testa skulle jag kanske vilja.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag väl nog.
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? haha, även där minst en gång om dagen. 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? ATT jag har.
10. Velat försvinna? Ofta.



Jag utmanar:

emmix.blogg.se
kjellsdotter.blogs.se
mililot.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0