Nyfärgad och fin!

Var hos Jessie ikväll och färgade mitt hår. Så nu är det rdsvart med inslag av brun och lila. Den ni!
Imorgon åker vi (tjejgänget, Jess, Maria, Malin och jag) till Riga på en helgkryssning. Ska bli så skönt! Ska bara ta hand om oss och må gott =)
Jalla får klara sig själv hela helgen utan mig, stackarn. Tror nog att han kommer tycka att det är ganska lugnt och skönt ;)
Har inte börjat packa än, har hjärnstillestånd. Vet inte vad man ska ha med sig. Åker kvart över 7 imorgon bitti så jag hoppas att hjärnan kommer tillbaka ikväll, orkar inte kliva upp alltför tidigt.
Jag har varit duktig i tre och en halv vecka och inte druckit dricka en enda gång! Abstinensen är dock vansinnig.
Köpte en pizza idag till middag och en dricka till. Har dock inte druckit den ännu, men har tagit fram den ur kylskåpet, så den står framför mig och vädjar till mig just nu... Men jag är stark! I helgen ska jag ju ha en fusk-helg. Man kan ju inte åka på kryssning utan att dricka annat än vatten, ni vet.
Men det är ju inte förrän imorgon det... Ska hålla mig tills dess! Ska låta bli drickan! Jag kan, jag vill, jag är stark!

Jaja, får väl dra mig mot väskan och garderoben nu....

Dagens lycka: en inhandlad tröja och ett par strumpbyxe-strumpor!


Kommentarer
Postat av: Annsingen

HA en underbar resa och gör allt jag skulle.)))

2007-11-23 @ 09:29:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0