phew...

Nu har jag suttit och lagt in 199 bilder (alla jag har) på bilddagboken, så nu får ni banne mig göra mitt arbete värt och gå in och kolla på dem ;)
Jag heter som sagt Vajnamoj där.

Jag och Jalla (eller ja, snarare jag, han behöver inte lika mycket saker som jag) har mycket packning att se fram emot. Dags att börja snart. Bäverdräkten är ju så gott som klar, det sista fixar vi nere på Camelot. Jag ska faktiskt göra som Ann och sätta upp en att-göra-lista. Det kan vara bra att ha en dag som denna!

Att göra:
¤ Stryka medeltidsklänningen.
¤ Köpa resårband
¤ Köpa band till videokameran
¤ Leta fler uppladdningsbara batterier
¤ Ladda videokameran
¤ PACKA!

Tänkte skriva packlistan också, men SÅ intressant är den inte ;)
Den kan få stå på ett papper framför mig istället.

Yes, lika bra att börja!

Dagens lycka: att känna fjärilarna i magen vakna och börja flyga runt :D


Kommentarer
Postat av: Annsingen

SÅ duktig du var som skren en göralista!!!!:)))
Ha det så underbart nu!! Kram till er båda!!

2007-10-30 @ 16:33:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0