Rikshelg

Ja, sitter nu då som ni kanske redan vet på rikshelg i Sigtuna över helgen, där jag får träffa andra DS:are från hela Sverige. Det är trevlig stämning, okej mat och hårda golv. Jag vill egentligen hem och sy på min bäverkostym, men ska inte klaga, jag har väldigt trevligt. Igår kväll tog vi en nattvandring in till självaste Sigtuna, bor strax utanför. Det är otroligt gulliga små gator här, med täta hus. Jättetrevligt, verkligen. Ska se till att knäppa kort på det. Dessvärre gick vi på hemvägen (som inte var samma som dit) förbi en gammal mörk otäck kyrkoruin, vilket blev för mycket för mig, så jag grät en skvätt. Jag har kommit på, på fullt allvar nu, att jag måste söka hjälp för min mörkerrädsla. Den börjar blir för mycket. Nog om det, nu ska jag gå och vila en stund och sedan gå ner på stan en sväng igen.

Den här vill jag ha!


Dagens lycka: att få träffa nya människor och få umgås och vara precis den jag är! (djupt, andligt och bra :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0