Duktig kille

Thomas står just nu i köket och bakar sina första kakor. Någonsin. Han har alltid haft en mamma eller en flickvän som skött det åt honom. Men nu tyckte jag att han har tagit mig lite för givet, så nu får han baka kolakakor själv ;)
Han försökte med en "okej då, men dom blir nog inte goda om jag gör dom...", men det går inte för sig.
Men ja, det ropas mycket från köket vill jag lova.
"Hur är poröst? Det står att jag ska röra rumsvarmt smör och socker PORÖST. Hur menar dom?"
"En matsked, är det en tablespoon?" (Inte lätt med engelska på hushållsredskapen)
"Ska jag röra det här med händerna nu?"

Ja, ni förstår att jag har det roligt... :P
Men eftersom han är så duktig så gör jag chokladbollar till oss två att ha till Gordon ikväll, han ÄLSKAR chokladbollar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0