Fortsättning...

Fick noja att jag inte kunde skriva allt i ett inlägg, så jag gör ett nytt.

Tre tjejer, ett par solglasögon...

       


Sedan visade Majja oss till världens (jo jag skojar inte, VÄRLDENS) bästa affär. Punkt shop, inte alls långt ifrån tågstationen. Me love!

Det fanns gula palestinasjalar och nitskärp i min storlek och 6 mm spiraler lagom stora för mitt öra!

  

 Ser vi ut som turister eller vad?

Jag var ju på jakt efter ett gult linne och en svart t-shirt med tryck på. Vart skulle jag leta?



Jag hade svårt att hitta den t-shirt jag ville ha.



Men jag hittade den till slut. Det kommer kort på mina inköp i nästa inlägg.

Hur som helst så åkte jag och Maria vidare mot Globen för att se Eagles.



Vi åt middag på McDonalds och såg sedan en UNDERBAR konsert, där vi satt ALLRA LÄNGST FRAM! På första rad!!! Helt vansinnigt otroligt jättebra! Vi var slagna hjältar som tog tåget hem kvart i 12, helt slut efter en lååång dag. Halv 5 tog jag en taxi hem från Sundsvall, sedan var det bara att gå och lägga sig.

Men dagen var grym!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah man! Jag jobbar typ 100 meter från Punkt Shop!

2008-04-01 @ 19:16:38
URL: http://emmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0