Hemma...

Nu är jag efter en hel del tågande kommit hem. I både förtvivlan och lycka.
Jag älskar verkligen Skåne, jag SKA flytta dit så fort jag kan, med eller utan Jalla! nej då, vill han verkligen inte så stannar jag såklart, men han låter med på idén.
Jag gråter för att jag inte vill bo här uppe, för att jag redan längtar tillbaka så mycket.
Men självklart är det underbart att vara hemma hos min älskade kärlek, hos katterna, i sitt eget hem.

Jag har haft en helt gudomlig helg!
Det var så mysigt att ströva omkring bland vitsippor och porlande bäckar.
Människorna var trevliga, trots att man emellanåt inte förstod vad de sa ;)
Väldigt givande helg måste jag säga, har fått många bra tips och idéer för hur vi kan förbättra vårt årsmöte till hösten.

Nu ska jag gråta lite mer och lyssna på snyftmusik, sedan hoppa in i duschen och gå och lägga mig! Är rätt så trött ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Ha ha! Ja eller hur! Hon bad mig lägga ut det så jag är bara snäll och gör som folk säger åt mig att göra... ;-)

2008-04-28 @ 10:52:13
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annica

*ASG*
Jag trodde du menade Lillans kort!!!!
Men det här är fint det med! Finast av alla!

2008-04-28 @ 10:58:52
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0