Kvällen består av:

TV!

19.00 är det 100 höjdare.
Sedan tar jag en paus för att baka tills imorgon, då vi firar Stefan och Thomas.
Sedan 21.30 är det Berg flyttar in.
Sedan vet jag inte, men 23.00 är det Gordon Ramsay att titta på. Sedan blir det nog mys i sängen.

Måste erkänna att jag har sorg i mitt hjärta...
Skulle på casting idag.

Huvudroll sökes till ny svensk långfilm!

Vi söker en tjej som ska föreställa 18 år. Det är viktigt för handlingen att du är påtagligt överviktig.
Vi söker även övriga roller, som provfilmas i mån av tid.

Öppen casting fredag 4 april kl 15.00-18.00 i Film I Västernorrlands lokaler
Magasinsgatan 12, 3 tr

Dessvärre kom jag inte på det förrän nu när jag lagade mat... så jag missade den... jag är ledsen nu. =( Hade verkligen velat gå dit...

Kommentarer
Postat av: Annsingen

MEN HUR kunde du missa!!!!

2008-04-04 @ 18:41:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0