pirrig!

Jag blir ju knäpp av det här!
Det pirrar i hela magen så fort jag pysslar med något som har med bröllopet att göra!
Det är såå underbart. Har en del att ta itu med, men med tanke på hur sent vi bestämde oss för att gifta oss så har vi ändå kommit långt.
Jag har bestämt mig för att det blir Air med Bach som ska spelas när jag kommer in. Det kommer bli magiskt.

Det jobbiga med mig är att jag vill ha klart allt PÅ EN GÅNG! Men utan pengar blir det ju svårt. Skulle vilja handla klänningen, men ja, jag ska ju gå ner i vikt, så det känns ju onödigt att köpa den redan. Skor skulle jag kunna handla och börja gå in, men man måste ha pengar för det, och det är en aning snålt på den fronten just nu.
Jaja, får väl försöka ha tålamod, det är ju trots allt nästan 4 månader kvar... BARA 4 MÅNADER!!!! :D

NU ska jag ta mig något att äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0