Jag erkänner!

Jag är en av Sveriges tråkigaste bloggare. Men sorry, det händer inte mycket här!
Kan ju skriva om att katterna har brakat lös på vårt påbörjade Finans-spel sen igår som vi såklart var dumma och lämnade framme. Tärningar är jätteroliga... Men vad är det för roligt med det?
Jag kan berätta att jag har letat genom HELA lägenheten plus förrådet i jakt på mitt nitskärp, som jag saknar och väldigt gärna skulle vilja ha nu. Men vem bryr sig om det? Jag hittade mina hängslen däremot, så det får köras på det.
Jag har hittat igen lite böcker till mina kurser jag läser, så nu är det bara att tuta och köra.
Thomas har inskolning idag på Hagalid, DET däremot är roligt. Ännu roligare är att han ska få jobba redan på fredag och måndag!

Nu ska jag ta och stoppa ner mina fötter i mina Converse-skor (fine, inte riktiga Converse), ta mitt fina Svenska Kyrkans Unga-paraply, det blir nog det oranga, ta min almanacka och min anteckningsbok och dra mig in till stan. Ska ha fördjupningshelgsmöte med Erik, Maria och Johanna. Det är roligt! Äntligen börjar DS jobba igen efter sommarlovet!
Nu slipper jag längta mer, nu kör vi!
Sedan ska jag hem och laga mat, det blir något med kassler idag igen, det blev så mycket över sen igår. Förmodligen pasta med kasslersås.
Sen klockan 19 är det styrelsemöte här hemma hos oss. Det är KU-styrelsen som gäller då.

Till er alla: ha en bra regnig dag!

Kommentarer
Postat av: Ann

Du är utmanad!

2008-08-27 @ 20:33:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: vivan

Håller tummarna att du får något jobb! kramiz:)

2008-08-28 @ 09:27:49
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0