Lättnad!

Hemligheten är ute nu.
Jag är INTE gravid, hur mycket det än lät som det tidigare.
Däremot ska vi flytta, IGEN.
Vi ska flytta ihop med min bror inne i centrala Sundsvall.
Det kommer bli jättebra, närmare till allt!
Det som tynger mitt hjärta så sjukt mycket dock, är att vi måste ta bort Stalin. Jag mår jättedåligt över det.
Han kissar utanför lådan, och det går inte att ha det så när man bor med andra. Det har inte ens funkat hittills, vi har bara varit för blödiga för att ta bort honom. Det skulle fungera om han fick vara utomhus på dagarna, det vet jag dessutom att han skulle njuta så otroligt mycket av! Men vi har frågat överallt, och det finns ingen som kan ta honom.
Så ja... Det måste bli som det blir. Tyvärr... Han är  verkligen världens goaste katt!

Dessutom är Thomas mormor väldigt sjuk, viket tär på oss väldigt mycket. Vi hoppas på att hon blir bättre så snart som möjligt.

Idag har våra bördor lösts upp ytterligare. Vi har haft lite ekonomiska problem efter bröllopet, men efter ett samtal idag med pappa så har det värsta löst sig! Jag gråter just nu för att jag är så lycklig och tacksam över att ha en så fantastisk pappa som ställer upp, till och med när han egentligen inte kan.
Han har betalat de viktigaste räkningarna åt oss nu och det finns inte ord för hur tacksam jag är.
Önskar han vore här så jag kunde ge honom världens största kram.
Jag älskar dig så mycket, min älskade papps!

Kommentarer
Postat av: Annica

Gjorde om två bilder från skivan som ligger i albumet nu. STOOOOOR skillnad på kvalité!!!!

2008-08-09 @ 20:48:59
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: KU anna

jag kan ta honom :D

2008-08-13 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0