Buhu och snyft och pust!

Vi hade gudstjänst efter mässan.
Problemet var att den hölls i ett lappkapell ca 500 meter från huset där vi bor.
Det innebar alltså vandring I SKOGEN, I MÖRKRET.
Jag klarade det!
Jag kom dit och grät, men jag kom tillbaka utan att gråta.
Tills jag fick en kram, då var det ju såklart kört och jag började igen.
För de som inte vet, är jag SJUKLIGT mörkrädd. Så mörkrädd att jag bryter ihop.
Idag var inget undantag.

Men jag klarade, jag är hemma tillbaka i huset och går inte ut mer ikväll.
Jag är så glad att jag har min man och mina DS-vänner. Utan dom hade jag nog legat i skogen med en hjärtattack.

Nu ska vi spela Tabu innan vi går och lägger oss.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Du var otroligt duktig när vi vandrade till/från kyrkan Lenitha! :)

2008-12-07 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0