Dan före dopparedan!

Har varit på stan idag och shoppat lite.
Hade dock handlat alla julklappar redan, så det köptes bara lite saker åt oss (läs mig :P).
Stack vid 12 imorse, kom hem ganska precis halv 8.
Handlade hårfärg, vilken nu är i håret, så mitt hår är numer rött, och lite andra saker, nagelfil, fotfil, ansiktsmask, hjortronglögg, aladdin-ask m.m.
Sitter och spelar bingolotto, kilar bara in här en snabbis i paus-underhållningen.
Blev lite smått irriterad när jag upptäckte att jag fyllt i tvåans nummer på fyrans bricka... Blev dock gladare när jag förde över alla nummer till tvåans bricka och upptäckte att jag vunnit 200 spänn ;)
Där fick Thomas för att han vägrade köpa en bingolott och spela med mig.
Han får dock sitta och dras med mig i soffan och lyssna på Danny, Lotta Engberg och hans alla andra "favoriter"...

Allt är fixat och klart tills imorgon, känner ingen som helst stress över huvudtaget!

Fick en julklapp av brorsan idag, fast  vi sagt att vi inte skulle byta. Han ville dock ha den lite själv, så han köpte den till oss så kan han också använda den :P
Det är hur som helst en Soda Streamer! Gissa om jag blev glad! :P
Min bror är bäst :D

Jag har en jätterolig nyhet, men jag väntar med den tills senare någon gång. Ni måste få våndas lite ;)

Hämtade ut mina skor idag, SJUKT sköna!
Känner mig dock som en månvandrare eller Kalle Anka, lite klumpig sådär, fötterna känns så stora. Men det är en vanesak.
Såna här har jag köpt för 149 spänn (rabatter är bra):



Nu ska jag värma glögg och njuta av choklad från chokladasken och spela mer bingolotto :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Kul att skorna var bra.

Såg att din make nog också skulle behövt nya. De där gammla gympaskorna kan då inte ge mycket värme inte.

Vi syns i morgon. God jul på er i alla fall ;-)

2008-12-23 @ 22:34:13
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: M

WHAAAT!

Precis sånnadär stövlar, fast svarta, har jag spanat in på stan och vill absolut ha! Enda problemet är att dom kostar 995:- ...

2008-12-23 @ 23:23:12
Postat av: Camilla

GOD JUL



Vad kan det vara för någonting som Du ska ha så hemligt då???



Inget frö som ligger och gror någonstans???



Hälsa Thomas...



Ha det gott!

2008-12-24 @ 00:05:46
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0