Godmorgon måndag!

Hemma igen efter helgens bravader!
Det har varit en underbar helg med underbara människor på en underbar gård några mil utanför Åre.
Vädret har varit kallt, men vackert.
Har haft ett stort fint fjäll i bakgrunden och snön var tjock och sådär molnig liksom.
Maten tyckte jag personligen inte var så bra, men så är jag väldigt kräsen också.
För de som tycker om fisk och renskav så var den säkert kanon ;)
Sen frös jag hela tiden, men det är ju också jag som är väldigt frusen av mig.

Den här veckan ser ut som följande:

Måndag: Plugga & msn-möte med Majja angående konfirmandträff på onsdag.
Tisdag: Plugga, in till Timrå och träffa Jessica och sedan på Ung Konfirmandledarutbildning.
Onsdag: Plugga, arbetsförmedlingen, konfirmander.
Torsdag: Plugga & KU.
Fredag: Plugga, plugga, plugga. Här kommer förhoppningsvis lite folk så vi ska ha LAN.
Lördag & Söndag: Plugga och/eller LAN.

Ja, det blir mycket plugga i veckan. Det behövs!
Ska verkligen komma ikapp nu och fokusera stenhårt på det.
Ska även i veckan någonstans klämma in ett msn-möte med Marta och Hanna angående Jesusrock, och även skriva en rapport från DÅM.
Det är verkligen roligt när man har saker att göra, och bara saker man VILL göra.
Roligt, roligt!

Nu ska jag gå och väcka min man med en massa kyssar. Ska ta med mig Hitler också, han är jättegosig. Fast han får inga kyssar :P
Sedan blir det frukost, sen är det dags att börja i någon ände!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0