Hemma igen

Nu har vi varit på Lucia-kröning i GA-kyrkan.
Jag grät mer eller mindre hela tiden.
När luciatåget skred in började tårarna komma.
Sedan snyftade jag nog färdigt när de hade gått ut.
De plus en kör sjäng så otroligt vackert.
Trodde inte att lucia skulle påverka mig så starkt!
Men ja, sitta en så stor och vacker nedsläckt kyrka fullproppad med människor, som alla blir tysta och in skrider vackra människor med ljus och sjunger, ja, det blev väl bara FÖR vackert.
Sån är jag. Så kan det vara. Kommer minnas det länge iallafall!

Två av låtarna de sjöng var dessa:

 



Så vackert när en hel kör sjöng i en stor kyrka. Vilken känsla! Ryser nästan bara jag tänker på det.
Jaja, ska sluta tjata om det nu ;)

Min Thomas och jag ska lägga och i sängen och surra lite en stund.
Prata om allt och inget. Det behövs ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0