Lista!

Hittade en lista hos Malin, jag kan ju inte låta bli ;)

Jag & min partner:

Vad heter ni? Lenitha och Thomas
Hur träffades ni? Thomas jobbade på InBetween ungdomsgård och det gjorde Jessica som jag bodde hos också, så där någonstans träffades vi. Thomas säger att han såg mig första gången på en fest hemma hos Jessica, men jag var nog väldigt upptagen med mitt, för jag såg aldrig honom :P
Hur länge har ni varit tillsammans? Snor Malins svar här; 3 år och snart 4 månader ;)
Är ni förlovade? Yes, sedan 2 år och 3½ månad :P Och gifta då såklart i ett halvår.
Bor ni ihop? Jaa, med bror och tre katter.
Har ni barn? Nej tyvärr inte =/ Fast Hitler och Aphro är ju våra bebisar ;)
Har båda körkort? Nej ingen av oss.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, i soffan på festen hemma hos Erica Johansson där vi blev tillsammans. Euforisk sensuell och fantastisk kyss, precis som den ska vara. Gick på moln båda två resten av kvällen ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Thomas, inte ens en vecka efter att vi blivit tillsammans :P 
Vem är äldst? Han.
Vilka stjärntecken är ni? Vädur och Våg
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Jag!
Vem sjunger bäst? Jag om jag får bestämma.
Håller ni i handen på stan? Ibland, till och från. Det beror på hur mycket vi har i händerna redan.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njae, vi hade setts några gånger och flirtat. Han hade bjudit mig på sprit och hockey. Vilken kombination :P Snacka om att genast försöka ge mig hans intressen! :D
Vad har ni gemensamt? Det mesta. Hans hockeyspelande och mitt DS är väl få saker vi inte har gemensamt. Annars gör vi nog allt med varandra. Det är underbart!
Blev du kär i första ögonkastet? Njae, det kan jag väl inte påstå. Intresserad passar nog bättre. Det var jag från första början.
Har ni någon speciell låt? Oja, den dansade vi till på bröllopet. Louis Armstrong - What a Wonderful World.
Har ni några "fri kort"? Eh frikort? Det låter inte bra, så det är nog ett nej. 
Har ni stora framtidsplaner? ATT vi har. Jobb och skaffa barn, flytta till Sigtuna eller flytta utomlands (Spanien eller Canada), gärna till hösten. Något av de tre hoppas vi på. Och nej, inga barn utan jobb! Oroa er inte!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, nästan hur många gånger som helst.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej tyvärr inte. Skulle verkligen vilja.
Vilket är ert bästa minne? Bröllopet, helt klart. 
Vem lagar bäst mat?  Jag om han får välja, han om jag får välja.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter vid datorn eller tv:n. Om jag inte är i Timrå på konfirmander, KU eller utbildning, vilket känns som varje dag just nu...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det gör vi nog. Undantag finns ju såklart, men jo, nästan alltid.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej. Ett hus emellan.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, rätt så. Det har varit mycket värre, men tyvärr ganska så lätt.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar just nu när båda har gratis sms.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej. Och om det är så så är det nog jag som står för den underhållningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0