Filmdag

Det har vi.

Tvillingarna, Sot, Tobbe och Magnus och Magnus är här. Haha, vilken rolig blandning.
Vi har tittat på följande (medföljande betyg av mig):

Oh Brother, Where Art Thou? ♣ ♣ ♣ ♣ Skitbra film med George Clooney m.fl.

Boondock Saints (ja, har inte sett den förrän nu) ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ Den sista för de sjukt heta skådespelarna

Bad Boys 2 ♣ ♣ Är inte för de här filmerna... Inte min typ av humor. Men ett par gånger skrattade jag så jag ratar den inte helt.

De första 10 minuterna av Aristocrats ♣ ♣ ♣ ♣ Vi var två som höll på att skratta ihjäl oss, en som fnissade med ibland, resten tyckte den sög och att det var en 5-årings kiss- och bajshumor. Jag tyckte om den. Ska se hela någon gång ;)

Just nu: Taxi ♣ ♣ Tyckte inte att den var så bra heller. Den hade väl sina roliga stunder, men inte tillräckligt bra för att hålla mig kvar. Datorn lockade mer.


Vi tänkte se I am Legend, en film jag och Jalla verkligen vill se. Dessvärre så tog inte vår DVD det filmformatet, så det gick inte att se den. Den andra DVD:n vi har hoppar och hackar så mycket, så att det inte är värt att se på den.



Förmodligen sluttittat efter den här filmen, ska upp på jobbet imorgon. Om inte annat får de titta utan mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0