Hej hej...

Det var några dagar sen jag skrev. Men jag har inget intressant att skriva, så då kan det ju vara bättre att låta bli.

Det roliga (?) jag kan berätta för er är att jag är sjuk.. Eller börjar bli. Förkyld minsann. Jahapp, man ska väl veta att man lever.
Sitter på InBetween nu med en filt runt mig och precis avslutat en varm kopp choklad.
Skulle vilja gå hem, men det är lite för mörkt för att traska ensam.

Imorgon bitti far jag till Härnösand på Nuevo-kurs halva dagen. Det kan bli... intressant. Lärorikt.
Det blir inget pool-party. Det är inställt =/
Vi får väl kanske ta en myskväll istället. Det passar det också.

På söndag har vi nästa konfirmationsläsning, det däremot är jätteroligt!
Farfar ringde mig när jag var i Sollefteå (vi har inte pratat med varandra sen nyår 06-07 och innan det på flera år) och var eld och lågor och ville träffa mig och Jalla den här helgen. Han skulle återkomma med mer "instruktioner" under veckan. Han har inte ringt. Inte för att jag förväntade mig det, men hoppades gjorde jag nog...

Jaja, nu ska jag vara snäll och sällskaplig med Jalla och T-a.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0