iq test

Fick 126 i iq test. Inte illa =) 131 är mensa ;)
Tänkte ladda upp bild på det, men det gick inte. Ska testa igen senare.

Har jobbat idag. Gick dit imorse, skönt med vårväder! Fick lust att stanna och fika vid vägkanten. Hade jag haft tid så kanske ;)

Sedan har vi varit och storhandlat. Ska börja med soppdiet nu, samtidigt som jag går till och/eller från praktiken varje dag. Förhoppningsvis rasar jag i vikt =)
Ska ställa mig och göra storkok på soppor ikväll, samtidigt som jag bakar 2 ananaspajer och 2 hallonpajer till årsmötet på KU imorgon. Så imorgon börjar dieten ;) Eller kanske på fredag? är ju trots allt Alla hjärtans dag imorgon... Geléhjärtan är ju smaskens... Hm får se hur jag gör.
Dessutom ska jag färga håret lila och kolla på Top Model klockan 21. Så jag har det jag gör!

Ska börja nu så jag får något gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0