Trött, trött.

Jag är galet trött. Jag brukar i vanliga fall inte göra någonting på dagarna, inte röra mig mer än mellan datorn och toaletten. Nu har jag två dagar i rad klivit upp vid nio och ungefär en timme senare tagit en timmes promenad (strandpromenaden) till Tallnäs och hundsimmet där, där jag sedan spenderat halva dagen.
Det är grymt trevligt att vara där, man får träffa trevligt folk och söta hundar. Ska därför på måndag gå upp till Bodil Mattsson och höra mig för om en praktik där, måste gå via henne, Arbetsförmedlingen strejkar eller något sådant. Tänk 8 veckor där man får ta hand om hundar och simma dem hela dagarna, skitkul! Har redan pratat med dem där, och det är inga problem. Hoppas att det går för sig för Bodil nu också. Annars är jag nog där ändå ;)

Imorgon ska jag sitta hundvakt hela dagen (natten också iofs) åt Shadow, en 8 månader liten (?) Grand Danois. Han och jag ska mysa hela dagen =)

Sitter på IB nu och försöker luska ut om jag ska gå in i KU-lokalen till sängarna där och lägga mig och sova en stund, om jag ska gå hem och sova länge eller om jag ska härda ut och vänta på Jalla. Kommer nog fundera på det till stängningsdags om jag känner mig själv rätt ;)

Kommentarer
Postat av: Majja

Dianas eller min kusins? Dianas syns lite lite bara, saras är lite större ;P kram

2008-02-10 @ 20:48:37
URL: http://mariakex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0