Aaahh och äääähh

Aaaah för att vi var duktiga och klev upp 9 och stack iväg och åkte en hälsosam dos skridskor. Vi och två kompisar. Vi ska börja göra det MINST en gång i veckan, varje tisdag samma tid. Kanske även fredag morgonar.

Ääääh för att jag har körlektion idag. Jag bangade. Jag avbokade tiden... I know, skitdumt, men fan, jag vågar ju inte. Inte än. Nästa gång ska jag banne mig gå, men idag.. nej.

Våran ComHem-box kom idag. Vi får betala 98 spänn för den. Vad är det för stil?! Jalla ska ringa dit och prata med dem. Inte för att vi inte har råd (vilket vi inte heller har just nu), utan för att vi inte ska betala frakten för den, det ska väl ändå de stå för, annars kunde de ha sagt det när vi ringde och beställde det! Icke sa Nicke, någon (Ann) har lärt oss att ha lite jäklar anamma i oss, så den här gången ska vi det! :)

Mina örhängen har inte kommit än, imorgon kanske...

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Det är bra.På dom bara, Står det inte någonstans så ska ni inte.Men kolla det finstilta..OFTA man missar det och så står det någonstans och man åker dit iallafall:)

2008-01-08 @ 13:44:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0