CHOCK!

Från flera håll.

Har precis kollat på Timrå-matchen mot Brynäs på vår nya digital-tv-box :)
Vi vann med 4-3! Första gången sedan annandagen 2004 vi vann mot dem var det visst ;)
Men sjukt nervösa sista minuter! Galet!

Kom hem idag från  DS-mötet, trött som bara den efter att så gott som inte alls sovit inatt, på grund av flera faktorer. För kallt, för trångt och framför allt för mörkt! Dessutom var det spökhistorier som hade berättats och otäcka bilder som spelades upp i mitt huvud som skulle hända om jag somnade. Bland annat vakna med en galen åsna bredvid mig, men det är en annan historia.

Så jag kommer hem, lägger mig på sängen (Jalla spelade Maplestory), säger att jag inte vill ha någon middag utan tänkte slumra över det. Självklart så nöjer sig Jalla inte med det svaret (han är väldigt mån om att jag ska äta), så han väcker mig ca 2 timmar senare och säger att maten är klar. Då har han varit och handlat och fixat middag. Potatisgratäng, kyckling, grönsaker och vitlöksbröd (han har gjort det själv!)! Är han underbar eller vad?! Världens bästa! ♥ ♥ ♥

Är så glad att jag har honom!

Nu ska jag väl sova igen, det blir tidig kväll ikväll ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0