God morgon

Är uppe tidigt idag igen. Har inte klivit upp mycket senare än 9 den senaste veckan (mer?), har då inte heller somnat tidigare än 2 någon natt. Börjar känna mig lite sliten. Jag vet att det är gnälligt, 9 är ju ingen tid! Men jag kliver som sagt upp vid 13.00 ungefär annars, så det är en väldans omställning! Skönt när man är uppe, men segt som bara den att ta sig upp!

Har iallafall återställt mig från min "migrän" (något liknande iallafall). Tog ett tag men nu är jag bra!

Ska på ung konfirmandledarutbildning nu idag vid 9, så därför blev det ännu tidigare att kliva upp idag. Gissa om jag är som en zombie! Slutar 17.00, sedan är det bara hem och göra sig iordning.

Ikväll ska vi ut till Söde i Söråker och festa och ha jättekul! Ser fram emot det grymt mycket! Ska vara försiktig med alkoholen, har ju inte sovit så mycket som jag borde!
Vi sover över där, känner jag mig rätt sitter jag i soffan och sover vid nio..... ;)

Mina örhängen kom i förrgår, så nu är töjningen igång på ena örat! Har kommit en liten bit, det är heltrevligt ;)
Om jag kunde få till bra bilder skulle jag visa. Vi får väl se om jag kan ordna det.

Nu ska jag pallra mig in i duschen och fräscha till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0