Smärtaaa!!!

Jag fick den briljanta idén att jag skulle noppa mina ögonbryn. Jag brukar i vanliga fall raka dem, för att det inte gör lika ont och det går snabbare. Men däremot så växer det ut snabbt och det kan bli ojämnt. Därför tänkte jag att till helgen ska jag ha fina jämna ögonbryn,  så  jag tog fram  pincetten och började rycka i stråna. Det ångrar jag nu! Det  gör ju så hiskeligt ont! Varför utsätter man sig för det här?! Men nu har jag ju börjat, skulle ju se lagomt roligt ut med ett noppat och ett onoppat. Så ja, kör hårt Lenitha,  you can do it! Jalla får stå ut med  skriken ;)

Imorgon är det körning igen  till min stora förtvivlan! Sedan ska jag in till stan och träffa Maria for some secret business. Så är det.

Har förresten hittat en gudomlig låt som jag lyssnar på om och om och om och om igen! Den heter Cats In The Cradle och bästa versionen är med Ugly Kid Joe! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0