Gäsp!

Lite segt att kliva upp 6 imorse när man inte somnade förrän efter 3....
Är sjukt trött nu. Ska snart gå och lägga mig.
Thomas har såklart lyckats tappa bort rullen med cellofan till rispåsarna, så har inte kunnat göra några rispåsar ikväll.
Han ska som straff få gå själv hela vägen ner till papperskungen imorgon och köpa en ny. Stackars honom... -_-'

Bara 10 dagar kvar! Imorgon börjar nedräkningen med entalen. Otroligt!
Känns så overkligt. Det är så svårt att förstå att om 9 dagar och 15 timmar går jag i altargången med min far vid min sida fram mot altaret där min vackra blivande man står...
Vilken känsla!

Oj är klockan 12?! Trodde att den var 11... jisses, sängen, here i come!

By the way, min ÄLSKADE MALIN har börjat blogga!! Hälsa på henne och säg hej :)
Bara 12 dagar tills vi far ner till henne i Skåne. Längtar så!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: vivan

Grattis du vann...bara du kunde!!!

vist var det cocacola...kramiz:)

2008-07-17 @ 09:24:47
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Malin

Hen vännen...

Jag vet att allt kommer att gå bra för dig... jag ska sitta och tänka på dig hela dagen :D

jag är så ledsen att jag inte kan komma. :(

men vi ses ju efter :D

love you puss puss puss puss puss

2008-07-17 @ 09:53:43
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0