Oh my!

Bara 14 dagar kvar!
Jag börjar stundvis bli riktigt riktigt nervös. Som just nu. Jag sitter och lyssnar på låten vi ska ha som ingångsmusik.
Genast börjar jag tänka på hur vi ska gå, hur allt ska vara, i vilken ordning saker ska komma, istället för att bara tänka "det ordnar sig!".
14 dagar kvar... Jag ska baka ikväll, kan ju säga att mina bröllopsskor ska på, de måste gås in! Och det är ju bäst att göra det samtidigt som man gör något annat ;)
Jag tittade på Bam och Missy Margeras bröllop igår. Jag grät! Jag har grinat till alla bröllop jag sett på tv sen vi bestämde oss för att gifta oss. Och ju närmare vi kommer desto mer gråter jag. Är så rädd att jag kommer gråta i kyrkan. Jag vet att man får det, men man vill det ändå inte.
Usch, nu måste jag tänka på annat. Bakning var det ja!

Kommentarer
Postat av: Annica

Trevligt att vara saknad! Kommer snart hem. :-)

Vi löper blommor och gör en bukett. Det kommer bli jättefint. Kommer du ihåg "bollen" jag gjorde i julas? Vi gör en sån fast större. Skitfint!

KRAM

2008-07-13 @ 11:17:48
Postat av: Helena

Oooooooh det närmar sig.....Visst är det en konstig känsla av längtan/glädje/nervositet samtidigt?!

2008-07-13 @ 16:11:47
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0