By the way...

Nu när jag faktiskt har internet en stund skulle jag kunna skriva ett snabbt inlägg till.

I förrgår hade min blivande man svensexa :P
Bilder finns hos Annica och Ann!
Han kom hem, betydligt nyktrare än vad han varit på O'learys någon timme före...
Dagen efter, igår alltså, hade vi VÄRLDENS mysigaste dag!
Kände mig som nykär! Vi låg och myste hela dagen i sängen, dansade i vardagsrummet till fin musik och ja, lite annat ;)

Idag har jag varit med Malin och hennes bror och varit ute och farit lite.
Imorgon ska jag sola, gå upp på Pastors tror jag och ja, sen mysa lite med min karl =)

Ha en bra fortsatt kväll! (flera dagar om vi inte syns tidigare. Beror på hur internet tänker strula ;P)

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad fint du fått:))

2008-07-01 @ 06:25:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0