Gäsp!

Har äntligen kommit hem efter en lång helg på Dekarsögården med runt 50 barn och ett tiotal ledare.
Det har varit en kanonhelg verkligen!
Vädret har varit sisådär, men vi har inte råkat ut för spöregn, lite lätt dugg emellanåt bara.
VI gjorde ett äventyr igår, där vi klädde ut oss och barnen fick gå en vandring för att hjälpa prästen Bruce som blivit bortförd av Håkan den förskräcklige.

Nu är vi hur som helst helt slut båda två, vi lär slockna rätt så tidigt ikväll.
Imorgon ska jag på möte som vanligt mellan 9-11, sen ska jag luncha med pappsen som den här veckan jobbar här i Timrå! :)
Sedan kommer nog Mari, så ska vi ha lan ett par dagar bara hon och jag, så ska hon lära mig WoW från grunden :D
Nu ska jag bara softa i fotöljen, möjligtvis somna. Eller troligtvis snarare.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Marta

Äventyret var det bästa äventyr ( och "stations-vandring") jag & Ida någonsin varit på! Sjukt bra!

2008-06-16 @ 20:42:52
Postat av: Ann

Jag behöver ha kontakt med er!

2008-06-17 @ 07:23:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Nej jag kan inte idag...

Hur blir det i morgon??

2008-06-17 @ 08:36:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0