Godmorgon!

Har sovit så gott, så gott! Även om jag drömt en massa tok...
Bland annat så sprängdes en postmoped (tror jag det var) av två skummisar på motorvägen i Birsta, så en massa bilar och lastbilar krockade och en massa folk dog.
Sen har jag varit och hälsat på Evelina och hennes F och deras två kissemissar. Dom skulle sälja sitt hus, så vi skulle köpa det..
Sedan har jag varit på en skola och börjat plugga tillsammans med Ejapeja och hennes mamma. En kille som heter Elias, som brukar vara på Camelot, skulle skriva kvitto på att jag betalat in första terminsavgiften, och stavade mitt namn Leniha Högg. 
Ja så kan det vara...
Idag ska jag på Pastorsexpeditionen och prata med Erika, hämta ett brev och lämna ett tält. Sen ska jag ta tillfället i akt och gå och sola.
Sedan i eftermiddag åker jag med Thomas och Ann och handlar kläder åt dom två :D

Kommentarer
Postat av: Ejapeja

hahaha, det var ju lite coolt ;)

2008-06-26 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0