Hemma igen!

Det var ett snabbt möte, tur var väl det!

Jäklar vad varmt det är! Jag inser nu att jag klär på mig för mycket. Ett par svarta jeans, ett linne och en långärmad tjocktröja (DOCK med uppdragna ärmar) är nog för varmt för den här årstiden.
En kall dusch lockar...

Var och hämtade ut paketet med de fina bröllopsservetterna och blåsbubblor m.m. i.
Var även och handlade lite, så nu ska jag laga mat tills Jalla slutar. Det blir potatis- och kasslergratäng och jordgubbar till efterrätt. Jag är snäll jag! Det var svenska jordgubbar, kostade på en tia extra på det. De ser inte lika fina ut som de utländska, men smakar betydligt godare!

Nu ska jag spela hög musik och diska och städa i köket!
Först öppna paket förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0