Jag är tillbaka.

Det känns bättre nu.
Jag har så underbara människor omkring mig, jag säger bara det.
Det är omöjligt att känna att någonting är jobbigt eller olösligt inför bröllopet med dom hos mig. Det finns bara inte.
Nycklarna är hittade som tur är, så  vi slipper kostnaden för nya nycklar åtminstone.
Det ordnar sig!

Nu har vi tvättstuga mest hela dagen, sedan är vi bjudna på middag hos Stefan och Annica. =)
Imorgon är det dags för konfirmation. Min mage slår bakut bara jag tänker på solo-sång!
Pappa kommer imorgon, är så otroligt lycklig för det! Det betyder så mycket för mig!
Efter konfirmationen är vi bjudna till Thomas mamma på glass och fika.

Nu ska jag försöka få i mig lite frunch.
Ha en bra dag!

(förresten, drömde om knark inatt igen. Mina drömmar tycks präglas av det. Är det en outtalad längtan efter att få testa som jag själv inte vet om, eller är det ett sätt  för mig att tala om för mig själv hur dåligt det är? Det är trevliga drömmar, jag har roligt, så ja, jag vet inte... Men oroa er inte, jag ska INTE testa! Aldrig i livet!)

Kommentarer
Postat av: Annica

Tänkte bara säga en sak...

Jag har en överraskning till dig... ;-)

Naa na naa na naa naaaaaa

(hoppar studsandes iväg och slickar på en randig polkagrisklubba)

2008-06-07 @ 14:53:29
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

oj då, hade nycklarna kommit på villovägar? sånt är verkligen jättehemskt! liksom mobil och plånbok är det nog det värsta man kan tappa bort =)



ha en superbra kväll!

kram

2008-06-08 @ 18:21:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0