Morning!

Ska ner på konfirmationsundervisning vid 10. Sedan till Annica och prata mer bröllop :D
Vi var där igår kväll och åt gott och spelade Wii och hade det underbart trevligt! Blev MYCKET bröllopsprat!
Jag som annars brukar ha svårt att somna för att jag har så mycket att tänka på inför bröllopet, somnade som en stock! Dels för att Annica berättat så mycket och pedagogiskt lugnat mina nerver, dels för att jag vet att om det är något jag tänker på, så kan jag fråga henne idag om det! Eller när som helst för den delen. Hon är kanoners på det här!

Det verkar bli fint väder, ska nog ta på mig något svalare idag ;)

Ha en jättefin dag!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ni ksulle nog valt Annica som toastmadame iallafall...Hon verkar ha mer kläm på detta än mej:)

Ha en bra dag...

2008-06-01 @ 09:58:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0