O.O

Så är mina ögon nu.
Har badat. Skulle behöva sova.
Men jag är lite lätt hyper. Stackars Thomas får höra mig älta min nervositet och mina teorier om och om och om och om och om och om och om och om... ja ni fattar.
Det kommer stackarn få göra tills det har blivit av.
Jag lider med honom, men jag har bett honom att säga till mig att hålla käften när han ledsnar.
Han säger "det är lugnt, hjärtat. Prata på du, jag lyssnar." Är han underbar eller vad?!
Älskar honom över allt.

Ja, sova lär det ju inte bli än på länge.

Lenitha 0 - Annica & Ann 1



(förresten, det här är inte bra för mina naglar. de blir lite lätt bitna på...)

Kommentarer
Postat av: emy

åh, låter som en underbar kille! ^^



fast ibland kanske man blir generad och tror

att ens kille eg håller på o somna när man

berättar sina snyfthistorier.. :P

2008-06-27 @ 00:36:35
URL: http://writtenbyemy.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hoppas ni får ett underbart bröllop !



kram

2008-06-27 @ 00:39:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!

Hahahaha ...jepp vi leder:))

Okej...du kan ju höra av dej du är klar på pastors.Eventuellt åker jag p Birsta....skulle tittat mer på jeans på JC men vat inte...Men är det någon som hör av sej om annat till dej så lås dej inte fast vid mej...Åker jag på birsta åker jag nog vid tio redan..

2008-06-27 @ 06:32:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0