Skratt!

Servetterna var gudomligt fina!!!
Helt perfekta, verkligen!

Såpbubble-flaskorna var minimala, MYCKET mindre än jag väntade mig. Men SÅ mycket bubblor blåser man inte, så det räcker gott och väl ;)
Det var 24 flaskor, vilket säkert inte går åt, så jag offrade en flaska till att blåsa bubblor åt katterna, GISSA om jag skrattar gott åt dom!
Dom är helt förbryllade över vad det är som flyger i luften och som sedan helt plötsligt försvinner spårlöst när de nuddar golvet. Hihi! Dessutom är bubblorna ju lite läskiga, så man vågar inte riktigt leka med dom, hur nyfiken man än är.
De försöker passa sig för att bli träffad av dom,  samtidigt som dom vill se vad det är. Det är sanslöst roligt!

NU städa ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Katter+såpbubblor=HYSTERISKT ROLIGT!

2008-06-04 @ 14:20:18
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0