Snark

Är så grymt trött!
Vaknade tidigt. Jalla åkte på jobbet. Fick så tråkigt att jag åkte in på ikea. Jag tänkte ändå åka dit i veckan och köpa gula ljuslyktor ;)
På Lindex kommer en Annica och knackar mig på axeln! Då blev det helt plötsligt mycket trevligare att gå omkring där :P
Hittade inga ljuslyktor, men annat smått och gott. Får åka in dit igen något mer i veckan, någon som vill följa med? :)

Nu är jag trött. Ska bara vara hemma hela kvällen. Det har inte hänt på flera veckor känns det som. Har varit borta hela dagarna, kommit hem och gått och lagt oss.
Till och med så att katterna reagerar på att vi är borta så mycket. Stalin,minstingen, som annars inte alls vill bli fasthållen, satt i Jallas famn imorse och klamrade sig fast i hans axel och gosade med hans ansikte!
Dessutom förfaller lägenheten, disken hopar sig, kylskåpet börjar samla på sig gammal mat, blommorna vissnar,  dammråttorna tar över.. Ska ta en lugn kväll och plocka lite. Sedan äta lite chips och dip som vi köpte igår ;)

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få en dejt med Ann! Har tjatat ett bra tag nu ;)

Kommentarer
Postat av: Ann

Tja....kebab house???

2008-06-02 @ 16:51:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0