Godkväll!

Ja, jag vet Ann, MYCKET dålig på att skriva! Men vad ska jag blogga om då?
Har fått jobba med miniorer och juniorer idag =) Jag och Teresia och en praktikant vid namn Frida. Mycket roligt! Vi påskpysslade så det stod härliga till!
Nu sitter vi hos Stefan och Annica, har precis avnjutit en supergod kalops-middag med tillhörande glass-efterätt. Kanoners!
Ska snart gå hem och kolla på "Du är vad du äter".
Ska bara visa Annica först hur vi vill ha tårtan på ett ungefär, ifall hon skulle ha lust att göra den.
Börjar på Momenta den 2:a april, äntligen! Förhoppningsvis blir man kvar där i sommar, pengar behövs ju alltid ;)
Och slippa Punkten säger jag inte nej till.

Såja, nu då Ann? Vad ska jag nu skriva om? :S

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tjosan...vi befinner oss på Olearys ikväll om du har tråkigt....

2008-03-22 @ 15:05:04
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0