Godmorgon!

Ejapeja lingonstjärt, nu är jag vaken! =)
Skönt att sova ut.
Kollade min statistik innan jag började, 18 stycken unika bara idag!!!!! Härligt med svärmostrar med mååånga besökare som länkar till en i sina inlägg ;)

Idag ska vi till henne och planera bröllop! Såå roligt!
Först ska vi äta frukost och gå omkring och mysa på och pussa på varandra så fort vi möts i lägenheten ;)

Det verkar vara tråkigt väder. Mer snö, fast jag hatar snö. Varför kan inte våren vara tidig?
Drömde inatt att jag istället för att gå hoppade  på ett ben i känguruhopp, låånga långsamma harmoniska hopp. Det var väldigt behagligt.

Nu ska jag pussa  på Jalla och sedan äta frukost ;)
(Eller kanske kolla på lite ringar eller så först)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Morning! Japp allt är kanon! Ska bli så trevligt så:)))))

2008-03-08 @ 11:24:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0