Godnatt!

För er som ska sova ;)

Nu har jag bakat bröd, pappa får bli utan bullar, om jag inte ställer mig inatt och bakar förstås.
Har liiiite överskottsenergi, kommer aldrig att somna. Somnade en stund där jag satt förut, tog bara bort händerna från tangentbordet, så somnade jag. Skönt skönt ;)

Har utarbetat en plan för hur jag ska hinna med allt imorgon, får se om allt går som jag vill. Då blir det Veksa, arbetsförmedling, SOK-stugan, pappa, handla, KU och soc på ett par timmar. Med en plan så löser sig allt! Måste bara höra mig för med lite folk först så :)

Nu ska vi fortsätta vårat Maplestory-spelande och Guld-lyssnande (+skrålande förstås)!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0